Rodinná auta
Srovnání 18 rodinných aut: Tři zadní sedadla často pojmou jen dvě dětské autosedačky. Škoda Karoq průměrná

Některá rodinná auta rodiče s jejich potomky neodvezou, zjistil srovnávací test.
Srovnání 16 aut: Kolik se do nich vejde dětských autosedaček?

Ne všechny dětské autosedačky lze umístit do jakéhokoliv auta. Proto švýcarský autoklub TCS každoročně otestuje novinky na trhu pohledem rodiny.
Jak auta pamatují na dětské pasažéry? Napoví nový srovnávací test 13 rodinných vozidel

Jako každý rok porovnal švýcarský autoklub TCS nedávné novinky na automobilovém trhu, aby zjistil, jak se který vůz hodí rodině s dětmi.
Test Škody Superb Combi 2,0 TDI: zase lepší než předchůdce
Největší škodovka překonává ve své třetí generaci o pár krůčků své předchůdce. Vyzrálejším designem a opět o něco lepším komfortem.
Test Škody Fabia Combi 1,4 TDI: hodně prostoru, hrubší diesel

Král vnitřního prostoru mezi malými auty – to je Škoda Fabia Combi. Její kufr nabízí objem 530 litrů a interiér dlouhé fabie nezklame prostorem pro cestující vpředu ani na zadních sedadlech.
Test Volkswagenu Passat Variant 2,0 TDI: kombík mířící k luxusu

Volkswagen přiblížil svůj model Passat opět o kousek blíž k luxusním vozům Audi či BMW. Nový Passat se chlubí dalšími novými asistenčními systémy, je velmi prostorný, a není levný.
Test Nissanu Pulsar 1,2: překvapivě prostorný
I když se Nissan Pulsar řadí mezi pětidveřové hatchbacky, jakými jsou Volkswagen Golf nebo Hyundai i30, jeho vnitřní prostor je překvapivě velký.
Test Hondy Civic Tourer 1,8 i-VTEC: nevšední kombík se základním motorem

Kombík Honda Civic se v mnohém liší od konkurence. Nenápadně skrývá slušný vnitřní prostor a na své si přijdou i ti, kteří mají rádi sportovně vypadající auta. Navíc je praktický.
Test Škody Fabia 1,0: elita mezi malými auty
Škoda Fabia třetí generace opět patří na špici v kategorii malých aut. Je prostorná, příjemně se s ní jezdí, nechybí velký kufr a na rozdíl od své předchůdkyně dostává i atraktivnější tvary.
Test Hondy CR-V 2,0: s benzinovým motorem a pohonem všech kol
Čtvrtá generace Hondy CR-V patří k nejlepším vozům SUV své třídy. Její cena začíná pod hranicí 600 tisíc korun.